Min tur att vara sjuk!

Hemma med feber och ont i kroppen, orkar inte med något. Har i skrivandets stund i alla fall kommit upp i sittande läge framför TV:n.
Förra veckan var en sådan där vecka där man kände att man inte var helt OK men ändå inte sjuk.
När man inte har lust att göra något så poppar det i alla fall upp en massa idéer som man vill göra när andan faller på. Ska tova några små ägg att hänga i påskrivet då jag har en del små tussar av färgad ull kvar efter tidigare projekt.
Tänkte också sy några ägghönor till påsk, bild kommer så småningom.
Nästa vecka har jag sportlov så då ska jag vara på landet hela veckan och även jobba på Loftet till helgen så nu gäller det att bli frisk. Behöver också träffa mina högstadie elever innan lovet så det går ju inte att vara så här klen.

Vi hörs när jag piggat på mig.
Gunilla

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar