Hopp om livet!

Nu känns det bättre och jag ska jobba imorgon. Jag har även blivit med ny dator, som jag skrivit tidigare var min gamla trotjänare ganska trött och till sist gav den upp helt.

Så nu skriver jag på en svart snygging men där symbolerna inte riktigt sitter som på gamlingen, men man lär så länge man lever.

Idag har jag mått så bra att jag har börjat sy på en ny kollektion kattkuddar, broderi och applikation.

Har även kardat de färgade ulltussarna så jag tänkte ta med kardfloret ut till landet i helgen och tovar där.

Nästa vecka har jag som sagt sportlov och då åker jag ut till landet med skog och sjö inpå knutarna, där är jätteskönt och garanterat datorfritt på gott och ont.

Jag och min katt Pysse åker i morgon och nästa vecka kommer min man upp så då ska vi nog elda ris nere vid sjön.


Visar en bild på några tygkorgar en kollega till mej beställde

 Jag tycker dom blev söta.

Kommer jag åt en dator hörs vi snart annars dröjer det över en vecka.

KRAM Gunilla

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar